Freelance Concept Artist & Illustrator

I'm available for books, children books and story illustrations.
Character designs and other illustration and concept art works. If you want, you can reach my works these links:

23 Kasım 2010

Etsy Shop, Coming Soon!

This Halloween I made little gifts for kids. They love them and one of my friend said "you can sell them on Etsy." So, I decided open a shop on Etsy for my handmade goods.

Last night I made few banners for shop but I love them all so I can't chose. Maybe I can get help here?

Sorry for grammer or other wrong things, I've little busy right here.

---

Bu Cadılar Bayramı'nda çocuklar için ufak tefek bazı hediyeler hazırlamıştım. Onlar gerçekten bu hediyelere bayıldılar ve Rose'da bunları Etsy'de falan satabileceğimi söyledi. Ben de üye oldum ve dükkanımı açmak üze4reyim. Geçen gece dükkanın adı için birkaç banner hazırladım. İsim konusunda da kararsızım ve banner konusunda da çünkü hepsini sevdim. Onları buraya koyayım dedim belki yardımcı olan birileri çıkar.



Red Lips ~ Box of Delusions

Ooo Rainbow ~ Delusion Maker's Odds and Ends

Cherry #1 ~ Delusion Maker's Odds and Ends

Cherry #2 ~ Delusion Maker's Odds and Ends

Cherry #3 ~ Delusion Maker's Odds and Ends

"Delüzyon İmalatçısı'nın Ivızr Zıvır Kutusu" gibi bir şeyler demek istedim, aklıma bunlar geldi dükkan adı olarak. Çizimler, fontlar ve dükkan adlarıyla kafanızda bir kombinasyon kurabilirseniz onları da dener koyarız. Ayrıca dükkan adı önerilerine de açığım.

Hiç yorum yok: